21 Şubat 2012 Salı

Haftasonu kaçamağı

Antalyada yaşayınca Otele kışın gitmek en mantıklısı galiba.Çünkü çok ucuz oluyorlar:)Bizde bu haftasonu cumartesi girip pazar çıkış yapmak üzere Qeen elizabeth otele gittik.Otel gemi şeklinde yapılmış ve kemer göynükte.

Bizim odamızın balkonundan görünen manzara bu şekildeydi.Kış mevsimi olduğu için kimsecikler yok.

Odamızın içinden ufak bi resim.

Ayşegülsüm diş çıkarmaktan dolayı ateşliydi ama bi o kadarda tatlı.

Geminin dümenine geçen yaramazlar

Sıra geldik kombin resimlerine.Emoşcumun kombini

Buda benim kombinim Tunik Faceden takip ettiğim aybike arkadaşımızın tuniklerinden esinlenerek diktiğim tunik.Eğer siz benim gibi uğraşamam diyorsanız faceden aybike stili ekleyin derim.Onun  tunikleri ve kullandığı kumaşlar daha ustaca benimki tam acemi işi oldu:)

Buda asansör pozumuz.

Emoşun asansör pozu

Belkide en güzel poz.Mercimeğin elindeki greyfurt kahvaltıdan eve kadar yanında taşıdı:)

Dümene bide Ayserose geçti:)

Mutlu aile tablosu

Mercimeğin ellerinden çıkma bi fotoğraf.AŞKLA KALIN

11 yorum:

serife dedi ki...

Güzelbir kisa tatil olmusa benziyo :) tunik cok hos olmus.

zelis dedi ki...

ohhh sefaniz olsun:))
pek güzeldiniz:)

esra dedi ki...

otele tek kelimeyle bayıldım :) ama ülkemizde böyle otellere mevsiminde gidememek durumuna anlam veremiyorum bi türlü.elin yabancısı geliyo ucuza tatil yapıyo biz önünden bile geçemiyoruz! kısa süreli böyle kaçamaklar güzel oluyo tabi.bende 4 gözle yazın gelmesini bekliyorum bu yüzden :) çünkü buradaki hava şartları kapının önüne dahi inmeye izin vermiyo :(

idililehayat dedi ki...

mercimeğin tütü eteğini nereden aldın acaba kızıma böyle biirşey arıyordum da

nilerk dedi ki...

Çok güzel bir hafta sonu kaçamağı olmuş.Allah mutluluğunuzu daim ettirsin .Kombinler de harika her zaman ki gibi söylemeden geçemiyeceğim :)

Adsız dedi ki...

kombinlere bayıldım harika ,leoparlı şal süper nerden aldınız acaba

pompişCE dedi ki...

keyifle okudum canım kombinlerde süpermiş

want more fashion dedi ki...

oooh mis gibi gezmissiniz =)
ne güzel.. tadini da cikarmissinizdir.. iyi haftalar ;)

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

arada böyle ufak kaçamaklar çok iyi geliyor:)
hayırlı akşamlar,hayırlı haftalar:)

bir kase lezzet dedi ki...

Ben geldim tanıştığımam memnun oldum.
Çok hoş tatil
mutluluklar dilerim
canım bende antalyada oturuyorum.
Muhabbetle kal.:))))))))

~♥ Nurs..~ dedi ki...

Mavi tuniğinize bayıldım :) Ne becerikli insanlarsınız çok imrendim maşaALLAH.